kaya97 gece beslenmesi artık yapmasanız olur ek gıda ve mama alıyormuş zaten devam sütüne niye gerek duydunuz ki 15 aylıkken mamayı kestim sadece ek gıda devam ediyoruz 18 aylık olcak gece beslenmesinide 12. Aydan once coktan bırakmıştı devam sütlerini hiç saglıklı bulmuyorum şuan bi kefir içer gunde 1 cag bardagı onu da ek gıda zamanından alıştırmıstım süt bile tercih etmiyorum