Susuu28_ uykusu gelen bebeği zorla ayakta tutarsanız gece uykuya geçemez tabii ki. Ben size uyutmayın demiyorum, ben de gündüz 2-3 kez uyutuyorum bebeğimi 6.5 aylık şu an. Ama uykusu gelmeden uyutmaya çalışmıyorum, hareketleri belli edince hemen uykuya geçiriyorum. Hem kolay uyuyor ben zorluk yaşamıyorum, hem de gece sorun olmuyor. ama sırf internette yazıyor diye uykusu gelmeyen bebeği uyutmaya çalışırsanız hem çok uğraşırsınız hem de çok vakit alır. Üstelik yine istediği saatte uyur 🤷🏻♀️