Kızlar selam
Bizim eski bir evimiz var binanın sağlam olduğunu düşünmediğim icin ve eski olduğu için satmak istiyoruz 1,5 milyona satılacak fakat üzerine para koyup ev alacak durumda değiliz suan. Bina tapusu yok topraktan hisseli yıkım vs olduğunda bir daire düşmüyor bize o yüzden satmak istedik aslında ama pişman olmaktan korkuyorum. Parayı vadeye koyup vade parası ile altın veya araç almayı sonrasında arsa alıp ufak ufak ev yapmayı düşünüyoruz. Ama dediğim gibi pişmanlıktan korkuyorum siz olsanız ne yapardınız