Ahsensmom_ merhaba cnm bizdede vardı sürekli kaç doktora götürdüm en son götürdüğüm doktor enfeksiyon var dedi antibiyotik verdi kullandık iki gün sonra kesildi gündüz bişi yok gece başlıyor oksurmekten uyuyamiyordu hatta başka bir doktor alerji olabilir dedi mevsimsel geçişlerde olabiliyor