Papatyam95 sezerrrr Gece uykusunu iyi uyuyor.Ama gündüz mahvoluyorum.Berbat bir uyku düzeni var düzeltemiyorum da.Gece de bozulursa vay halimize.
sezerrrr Papatyam95 kaderaa4 kucukyavrumm11 karelb Gokturkmom minikbebeim Gece kaç kere kalkıyor bebişleriniz? Gece uyanmadan sabaha kadar uyuyan bebişler varmış 7 aylık 😱 darısı başıma
Papatyam95 sezerrrr Evet herkes gece uyuması çok iyi diyor.Çok şükür gece yetişkin gibi uyuyor da gündüzler çok zor geçiyor bizim de.Gece iyi uyuyan bebek gündüz az mı uyuyor ki?
Papatyam95 sezerrrr Benim bebeğim hiç kalkmıyor nerdeyse.Yatış 9.30-10.00 sabah kalkış 7.00-8.00 gibi.Gece 3 te biberonla süt vermeye çalışıyorum ama istemiyor.Gece yormuyor da gündüz canıma okuyor ama benim.
karelb sezerrrr 1 kere kalkar oda acıkırsa ama şuan normal şartlarda değiliz dış sancimiz yüzünden 2-3 kere kalkıyoruz biz uyku arkadaşı kullanıyoruz ben kendi kokumu sindirdigim için o yastığa kalkmaz kolay kolay