Kızlar selam benm 11 aylık ikizlerim var tanıyan bilir . Kızlarımdanın birinin davranış haraketlerine endiselenoyorum . Şimdi benm kızlar çiZgi filmleri seviyorlar şarkılı remgarenk guzel guzel bakıyorıar ama çok bakıyorlar kızlarım dede baba qaqa söyluyorlar diyer kızımda hep söylerdi ama artık söylemiyor . İsmini seslendiğimde bakmıyor . Göz teması kurmuyor kafasını sağa sola hayır der gibi sallıyor ama uzun uzun yapmıyor azcık yapıp duruyo . Ama böyle yemek istemediğinde doyduğunda kafasıyla hayır yapıyo ce ce oyununa tepki veriyor teıevizyonu söndurduğumde onunıa oyunıar oynadığımda göz temasə kuruyor adını bir kaz kes bağırdığımda bakıyor bazen bağırıyoeum ismini bakmıyo bile . Aksam uykulu halde emziğini bulup ağzına koyub uyuyor yane normal hataketıeride var endiselendiğim haraketıeride var benmle oynadıqımnda guluyor göz teması kuruyor dis de çıkarıyoe ondan ola bilrçi acaba