Çok çektim o aylarda kabızlıktan. 6.ayda başlamış 9.ayda düzelmişti. Ben kuru kayısıyla yulaf unlu mama hazırlayıp veriyordum bir o rahatlatıyordu. Lavmanlar yaptırıyorduk ama geçecek. Az yedirmeye çalışın çok zorlamayın. Bir de sıcak havalar su vermeyi ihmal etmeyin. Çok zor oluyor ama Geçiyor biraz sabırlı olun😢