minikpatate biz kırkımız çıkana kadar kayınvalidemde kaldık geceleri beraber kalktık haliyle çok vakit geçirmediğim için sahiplenme duygusu tam oturmamıştı. Sadece gece kalkıyordum emziriyordum gündüz de emziriyordum başka bi şeyle ilgilenemiyordum. Kendi evime geçtikçe ve vakit geçirdikçe alıştık birbirimize. Zaman verin kendinize vakit geçirdikçe nasıl alıştım diye şaşıracaksınız. Başlarda böyle hissettiğim için kendimi kötü hissetmiştim. Yalnız değilsiniz biz de o duyguları hissettik 💕