Merhabalar, oğlum birkaç ay önce üç yaşına girdi ve girdiğinden beridir korkuyor. Diğer cocuklardan diğer insanlardan, karanlıktan, değişik nesnelerden. Aslında karanlık ve değişik nesnelerden korkmasın anlıyorum ama diğer çocuklardan korkunca çok üzülüyorum. Iki iki buçuk yaşında biraz saldırgan ve agresifti. Şimdi de korkak oldu çıktı. Kendisinden büyük veya küçük olan bazı insanlardan korkuyor. Herkesten değil tabi ama bazı insanlardan ve çocuklardan böyle korkması beni endişelendiriyor. Bugün parkta da kendinden küçük bir çocuktan korktu bana vuruyor diye. Ben çocuğun vurduğunu görmedim ama biraz agresif bakıyordu oğluma. Öyle baktigi için mi korktu anlamadım ama tek korktugu kişi bu çocuk değil. Dediğim gibi bazen oluyor böyle. Başına gelen var mı? Yaşla ilgili mi? Bı yerde yanlış mı yaptık ne yapmalıyız deneyimi ve tavsiyesi olan var mıdir?