Haticeaydar Merhabalar kızım 4 ayını yeni bitirdi hipp kullanıyoruz mama olarak ama son 2-3 haftadır çok iştahsız yemiyor mamasını değiştirmeyi düşünüyorum Bebelac gold kullanan anneler önerir misiniz bebeğinizin gelişimi kilo alımı nasıl acaba?
37inci Haticeaydar benim oglum 7 Aylık 4 aydan beri bebelac gold kullanıyorum kilo alini güzel hazinsizlik ve gaz yapmıyor sindirimi kolay düzenli hergün 2 kez büyük tuvaletine cıkabiliyor 3 saat 1 mama verıyorum
Kuzey_imm Haticeaydar canım ben aşırı memenunum bir seneyi geçti hala kullanıyorum en önemlisi de doyuruyor kilo alımı da gayet iyi oğlumun gelişiminden doktorumuz çok memnun kaldı ki doktorumuz önerdi bu mamayı bize oğlum aşırı aşırı ve aşırrrıı gazlıydı sorunumuzu tek çözen mama🙈
Betulcoban Ben bebelac kullaniyorum canim ayni benimde 4.ayini doldurdu gelisimi gayet iyi kilo aldiriyo kabizda yapmadi bize biz memnunuz bende geven hafta hip denedim memnun kalmadim bebegim cok kustu
Dnzdnz Bende 3.aydan beri bebelac gold kullanıyorum daha önce aptamil kullanmıştım çok gaz yaptı kilo aldırmadı bunun kilo alımı güzel gaz yapmıyor gayet güzel kullanımı tavsiye ederim 💕
Caglaninannesi ben hiç kullanmadım ama bir whatsapp grubumuz var orada hep duyduğum bir mama sindirimi rahatmış sanırım ben de bir kutu alıp denemeyi düşünüyorum hatta
pelinoztek ben kullanmıyorum ama yiğenime doktoru önermiş şuanda memnunlar 1 aydır kullanıyor kilo alımı iyi gaz sorunuda yaşamadılar