Merhabalar arkadaşlar benim bebeğim 2 haftayı geçti ishal, rota grubuna dahil olan bir virüs kaptığını söyledi doktorlar. 3 gün hastanede yattı aşırı ishalden, evdeyiz bir kaç gündür ancak son 2 gündür kaka sarılaşmış ve baya normale dönüyor gibiydi ama bugün ilk zamanki gibi değil tabi ama yeşillendi biraz sululuk da var hafif katı gıdayla gelen. Pişikte oldu yine bu virüs hala çocuğun vücudunu terk mi etmiyor yoksa diş çıkarma da ishal yapar mı bu şekilde? Doktorumuz dişleri geliyor ağrısı olabilir bu günlerde de dedi keyifsizliği hadi ona yoruyorum ama bu ishal geçmesi gerekmez miydi? Yaşayanlar bebekleriniz ne zaman düzeldi?