Üşüyor ya. Oğlum 22 aylık. İnan istanbuldayız yanıyoruz . Zıbın giydirdim baktım teni bumbuz olmuş. Gecede sıkı giydiriyorum üzerini örtmüyor. Dün akşam giydirmedim öyle zıbınla uyudu. Ağlayarak uyandı baktım yüzü bacakları heryeri bumbuzz. Kışlık şeylerini giydirdim inanırmısın ev yanıyor