_bk257 Benim kızım da 9 aylık çok seçici ve iştahsız ben arada hero baby bebelac hipp onların kavanoz mamalarından alıyorum ara öğün olarak veriyorum kendim yapıyorum püre olarak yediremiyorum keşke benim yaptıklarımı yese daha sağlıklı ama ne yazık ki yediremiyorum