Miracinannesi_ obiranne3 desteksiz solunumdan 2 gün sonra taburcu ettiler bizi rabbim tez vakitte kavuşmayı nasip etsin inşallah
turuncbebek obiranne3 1 hafta sonra çıkmıştı, o sürede her gün emzirmeye gittim. Hastanede her bebegin cuma günleri rutin tahlil günüydü sanırım, çünkü perşembe günü hemşireye sormustum yarın kan tahlili var ofda da bir şey çıkmazsa taburcu olur demişti
obiranne3 Eylulzeynep8 Miracinannesi_ babymamma turuncbebek annekadin21 _tugcee Çok teşekkür ederim canlarım güzel mesajlarınız için. 34 haftalık doğduk. 1860 gram. gebelik zehirlenmesi protein kaçağı yüksek tansiyon teşhisi ile. o yüzden de kilo alımı bebeğimin çok olamadı. şuan solunumsuz nefes alabiliyor, sütümü sağıp götürüyorum. ilk kez bi evladımda erken doğum yaptığım için psikolojik olarak kısmını zor atlattım. şimdi süreç nasım ilerliyor tecrübeli olan annelere sormak istedim. teşekkürler
annekadin21 obiranne3 bizimki desteksiz solunumdan sonra 1 2 gün daha izlenmişti. Sonra emzirme için beni çağırdılar. Emzirme olayı gerçekleşince 1 2 gün içinde cikmistik
_tugcee obiranne3 2-3 güne çıkar taburcu ederler annesi🥹🙏🏻Benim kızım 15 gündür küvezde hiç kucağıma bile alamadan direk yoğun bakıma götürdüler hortumlarla nefes alıyordu 1-2 öncesine kadar hortumu çıkarıp kendi kendine nefes almasını sağladılar ve yarın allahın izniyle kavuşuyoruz taburcu dedi artık doktorumuz🥹🙏🏻Darısı size olsun bir an önce
_tugcee obiranne3 Maalesef bende yüksek tansiyondan 15 gün önce doğum yaptım işte öncesinde de 1 hafta hastane yattım. 33 haftalık doğum yaptım bende acil sezeryanla.. 2780 gr doğdu. Ödemlerini attıkça şimdi 2480 grama düştü. Bende hergün sütümü sağıp gönderdim çok şükür yarın kucağıma alacam🥹Sizin bebişin de kilosunu belli bi kiloya getirirler kendi başına solunumunu da yapabiliyorsa eğer ve başka sıkıntı yoksa 1-2 güne çıkarırlar içiniz rahat olsun🙏🏻💗 bolca dinlenin bu süreçte asla hiçbişeyi stres etmeyin ve hep sütünüzü sağın bol bol rabbim yardımcımız olsun🤲🏻
babymamma obiranne3 solunumu toparladıysa 2-2.5 kg olduktan sonra çıkartacaklardır büyük ihtimalle sütün şifa olur inşallah geçmiş olsun
bilgedm obiranne3 Benim bebeğim 38 haftalık doğdu o yüzden kilo vs ekstra durumlar hakkında bir bilgim yok. Solunum desteğini tamamen kestikten yaklaşık 1 hafta sonra taburcu oldu. 2-3 gün kadar emzirme için çağırdılar. Son 3 gününde de anne bebek uyum odasında birlikte kaldık. Sonrasında imza atarak kendim çıktım. Zaten çıkartacaklardı gerçi ama 2 gece daha fazla kalmak istemedim.
obiranne3 bilgedm anne bebek uyum odasındane yapılıyor yarın gşdşcem ilk kez. yanına şunu al dediğin bişey varmı
bilgedm obiranne3 Biberon ve mama hastanede oluyor. Siz yinede yanınıza biberon alın isterseniz belki hastaneden hastaneye değişiyordur. Bebeğiniz için üst çok alın bebekler çok kusuyormuş ben bilemedim 2. gün çocuğun giyecek bir şeyi kalmadı 😅 Bezi ve ıslak mendili ne kadar var sorarsınız ona göre götürürsünüz. Bol bol ağız mendili ve kendinize de üst alın. Birkaç tane müslin battaniye alın beşiğine serersiniz. Ben süt sağma pompası götürdüm ama hastanelerde oluyor zaten. Yani aslında çok bir şeye ihtiyacınız olmayacak hastanede. Altını temizle emzir uyut döngüsü var. Siz temel ihtiyaçları alın bi eksiklik durumunda eşiniz getirir zaten.