Tgbh28 canım bebeğim doğduğunda solunum sıkıntısı çektiği için 10 gun kuvezde yattı ve emzirmek için yanina girdiğim bir gün kucagimdayken el ve ayak atmasi yaşadık. Doktor nobet dedi bizde epilepsi olabilir mi acaba diye çok korktuk ve kuvezden çıkar cikmaz docent norologa goturduk eeg çektirdik temiz cikti 3 ay sonra tekrar gittik tekrar eeg ve beyin tomografisi cekildi sukur temiz çıktı. Benim bebiste de dalma var sicrama oluyor doktor bunlar gayet normal eger daldığında seslendiginizde dalmayi birakip size bakiyorsa sorun yok dedi. Sıçrama da uykuya gecis3 esnasında eger elleri kollarini hareket ettiriyorsa ondan oluyor yani endişelenme. Yine de icinde şüphe olsun istemiyorsan bir norolojiye götür.