Merhaba,
1 haziranda sezaryen ile doğum yaptım ve kanamalarım sarı- beyaz akıntıya dönerek 28 haziranda tamamlanmış bugüne kadar da bir gelen giden olmamıştı. Bugün sabah çok açık pembe bir kan geldi peçeteye, şimdi de kahverengi akıntı geldi. Sizce bu adet kanaması mıdır yoksa lohusa kanaması mıdır? 4 gün sonra 40ım doluyor ve şu an adet gibi karnım ağrıyor ne olabilir buna benzer bir durum yaşayan oldu mu?