Merhaba anneler
6,5 aylık bebeğim var tadımlara 5.5 aylıkken başladık geçen hafta ve bu hafta avokadoyu labneyle karıştırıp verdim yaklaşık 1 saat sonra dolu bir şekilde kustu sonrasında bebeğim gayet normaldi gün içinde kusma huzursuzluk vs olmadı. Normal kusmalarımız yok denecek kadar azalmıştı Avakadoylamı alakalı yaşayan var mı aranızda