Bebeğim 17 günlük. Bazen emerken boguluyo nefessiz kaliyo. Memem özellikle dolu oldugunda yaşıyoruz bunu. Yatarak dik pozisyonda hepsini denedim ama olmadı. Ya süt cok tazyikli geliyo ya da bizimki biraz aceleci ondan oluyo. Boğulma olduğu için endişeleniyorum ama doktorum henüz emmeyi ogrenmedigini zamanla alisicagini sütle boğulma olayında korkmamam gerektiğini söyledi. Tedirgin emzirmemek için elimden geleni yapıyorum. Böyle bi durum yaşayan oldu mu?