Dört gün oldu doğum yaptım bebeğim yoğun bakımda bende yanında kalıyorum hastanede bakıyorum pardon bakıyordum ki dün boynum tutuldu narkoz boynuma atmış hareket edemiyorum ben sütümü sağıyorum annem götürüp içiriyor çok zoruma gidiyor oğlumu emzirmek bakmak istiyorum kucağıma almak istiyorum beni emsin kokumu bilsin istiyorum ne olur bişey deyin