AlpSol Hazalperi otomatik almanızı tavsiye ederim) manuel ile zorlanabilirsiniz BYD atto , Kia veya opel
es26b eymenku ay bizde i 20 fıstık yeşili araba vardı on numara arabaydı i 20 bende çok severdim . Maalesef abim arakadaşına emanet vermiş güvenip kaza yapıp ortada bırakıp kaçmış ne çok üzülmüştük çok severdik ailecek hala o arabaya içimiz yanar
eymenku es26b fıstık yeşili de çok güzel albenili bı rengi varmış benimki griydi ama ilk göz agrimdi 😀
es26b eymenku ay evet bizde nasip olursa inşallah araba alma planımız var ilk bakacağım model i20 olacak galiba ☺️ yıllardır aklımdan çıkmadı 😅