Kızlar selam. 7buçuk aylık bebeğim var var neredeyse 2 haftadır kakasını yapmak istemiyor 4 güne bir fitil yaptım kakasını öyle çıkarttım ama hiç sertlik yok kakasında aksine yumuşacık kakası doktora götürdüm prebiyotik berdi kullanıyorum 3 gündğr ama aynı yani benim anlatamadığım benim kızım kabız değil kakasında sertlik vs yok sadece kakasını kendisi yapmak istemiyor poposuna masaj filan yapıyorum tam ucuna geliyor kakası hop kendini sıkıyor geri çekiyor kakasını ağlıyor. Yani daha önce başına böyle bir şey gelen var mı çocuğu kaka yapmak istemeyen var mı beni bilgilendirin lütfen yaa