Rosaa genelde sınav pazar günleri oluyordu, bizim burda hep pazar oluyor trafik fazla olmaz
Sizinki de pazar olacaksa trafikten endişelenmeyin
Yanınızda bir komisyon başkanı
Arkada gözetmen ve yanında sizin okuldan bir hoca olur
Komisyon başkanı ile genel konularda konuşarak içiniz rahat şekilde sınavı verirseniz problem çıkacağını sanmıyorum
Öğleden sonra herkes bırakılacak diye kanun yok ki
Benim sınavım sabah saatlerinde olmuştu benden önce 3 öğrenci kaldı, onları görünce ben ne olacağım diye düşünüyordum ama geçtim , hata yapmazsanız sınav ister sabah ister öğleden sonra olsun geçersiniz