Merhabalar, benim bebeğim de silikonla emiyor. Silikonsuz denediğimde sadece ucunu tuttuğu için de hava yutuyor. Sesinden de anlaşılıyor. Bu da direkt gaz sancısı olarak geri dönüyor. Denemeyi de göze alamıyorum. Doktorum da zorlama bıraktırmayı dedi, anne sütü alsın yeter dedi. Ama ben de emsin istiyorum. Fakat iki konu da can sıkıyor. Silikonsuz hava yutuyor kavrama olmadığı için. Bir de silikon nedeniyle tembelleşiyor çenesi gibi geliyor?