beybitolat belli de olmaz bakarsın bir anda da çıkabilir, benim kızım 6. Aydan önce damakları şişti hatta 3,5 4 aylıkken 2 farklı doktor bu erken diş çıkarack dedi ama taa 10,5 aylıkken yürümeye başladıktan sonra ilk dişi patlattı, oğlumun ise ise 7,5 aylıkken şişti 8. Ayda ilk dişi patlattı.İnşallah en kolay şekilde süreci atlatırsınız 🤲🏻 ama bir çay kaşıgının tersi ile damaklara vur eğer diş çıkmaya yakınsa tık tık diye sesi geliyor.