Dmtt06 doğum çok özel bi şey, aynı doktor aynı hastane ama çok farklı deneyimler bile olabilir. Ben kendimce dünyanın en rahat sezaryenini geçirdim mesela ertesi gün ayaklanmıştım çocuğumu slingle kendime bağlıyodum falan. Ama aynı doktora 5 sene sonra yeniden sezaryen olsam belki 10 gün gelemem kendime. O yüzden sadece kendinizi dinleyin