deleted20517 Selam kızlar,kızım 3 yaşında saçı kıvırcık ve yumuşacık değil keçe gibi resmen,şampuan olarak ecowel çok tavsiye edildi onu alıcam birde ecowelin saç bakım kremi var çocuklarına bunu kullanan varmı veya onerebileceğiniz başka saç kremi varmıdır ✨
alinmom deleted20517 Johnson’s kullanıyoruz cnm şanpuan ile saç kremi saçı yumuşacık parlak yapıyor 🥰
Pikapikapikacuuu deleted20517 Haha resmen benim kızı tarif etmişsiniz 😂 3yaşında aşırı kabarık bende bir bakayım
deleted20517 barbiee_ yavrum saç açıci sprey kullanıyorum ama saç bakımı için yumuşak değil çok cansız bı saçı var
deleted20517 alinmom şampuanı kızımın saçına iyi gelmedi ama kremini görmüştüm nasıl iyi mi yumuşacık yapıyormu saçları
alinmom deleted20517 ipeksi bir yumuşaklık veriyor kızımın saçları uzun ve gür her gören hayran kalıyor ✨
deleted20517 barbiee_ saol kuzum,Çarşamba gününe çocuk doktoruna randevu aldım hem 3 yaş kontrolu yaptıracam hemde saçları neden bu kadar dökülüyor baksınlar,inşallah ciddi bişey değildir
deleted20517 Pamukhanim_ şampuanı çok tavsiye eden oldu galiba alıcam ama Çarşamba günü doktoruna sorup ona göre alırım artık canım, teşekkür ederim
deleted20517 barbiee_ kötü bişey olmasında,bı dönem d vitamini eksikti bu sebeple dökülüyordu ama şimdi daha çok dökülmeye başladı 🤷🏻♀️
deleted20517 Pikapikapikacuuu bak canım memnuniyet var ama ben yine doktoruna sorucam Çarşamba günü ona göre alıcam ☺️