derinmoms23 İmdattt 23aylık kızım herşeye ağlıyorr. Uyuyor ağlıyor uyanıyor ağlıyor. Limonata ister veririm ağlar başka birşey veririm ağlar. Gece 5 gibi uyanır ağlar 1 saat uyutmakla geçer 8 de uyanır ağlar berbat bir durum . Şuan aynıdı uyandı yarım saattir ağlıyor ayağımda sallayarak sakınledi anlamadım bu işten. Yaşayan var mı böyle bir durum 23de 2 yaşına giricek . Susmayınca bende strese giriyorum . Eline birşey verince yerlere atıyor her yer yapış yapış . Bıktım tükendim valla.
Elfgrn derinmoms23 Hoşgeldin 2 yaş 😵💫😵💫 28 aylık kızım üzgünüm ama daha da beter oluyor bu durum, zamanla isteyip istemediğini söylüyor belli ediyor bu da eklenince ağlama mızmız hali daha da artıyor. Hatta Şuan kucağımda ağlıyor Durumlar çok fena
biraz_tantana derinmoms23 ne korkunçturki 31 aylık olunca da bir şey değişmedi hatta arttı 27 aylıktan sonra çığlık atmayı da öğreniyorlar 2 yaş sendromu beni imha ediyor
derinmoms23 Elfgrn biraz_tantana Nurcanben adaatuna cikolatahurma Allahım çok zor gerçekten .. sinir krizi geçiyorum resmen stres yapıyorum . Uykusuzluk zaten ayrı bayılcam artık . Büyüsün hep böyle kalmasın 😂😂😂😂
cikolatahurma derinmoms23 oğlumda aynı durumda hatta bugün eşim çıldırdı evi terk etti 🤣🤣🤣baş ağrısından sebepsiz ağlıyor susmuyoda
biraz_tantana derinmoms23 işte o kısım iyi uyku sorunu 2 yaşın ardından anında azalıyor yerine daha sağlıklı uyuyan daha çılgın bir bebe geliyor 🤣