honeyson eslem123 evet ek gıda doyurmak için değil ki tatları denetiyoruz aslında hatta biz ek gıdaya geçtiğimizden beri oğlum az kilo almaya başladı yani bir bebeğin kilo alması için ek gıdaya geçilmesi bana pek doğru gelmiyor .
Esdoel eslem123 ben de kızımda 4. Ayda ek gıdaya gecmistim ama sadece mama ile besleniyordu şuan 3 ay sonra 3 yaşına girecek bı sıkıntısı yok ama 4 ayına göre 5 kilo az gibi sonuçta doktor sana pilav makarna yedir yada bı kase püre yedir dememiştir tadımlık başla yoğurt muz püre bunlarla
Farahzeynep eslem123 benim kızım da 4 aylıkken 5500 gr, 60 cmdi. Doğum kilosu 2750, boyu da 47 cmdi. Ama doktorumuz ek gıda için daha çok küçük, 5. Ayda kontrol edelim demişti.
Acemiannecik eslem123 kizim 2640 48 cm dogdu. 4 aylik 5700 61 cm. Doktor bana tadimlara gec dedi geçtim zaten tadim yaklasik 2 ay sürüyor ek gidaya tm anlamıyla 6. Ayda gecicez. Ama kilo normal doktor 4. Ayda zayif diyebilmemiz icin 4500 ve asagisi olmasi gerekirdi dedi