Yaso_ Kızlar bebeğimin gözü doğduğundan beri çapaklanıyor ara sıra geçiyor geri başlıyor bugün sabahtan beri sarı sarı akıyor gözü doluyor temiz bezle siliyorum sürekli geçmedi 1.
beybitolat Yaso_ bayat çayı pamukla silin günde 2 3 kere. Bize çözüm olmuştu bu. Bikaç kişiye daha burda söylemiştim ve işe yaradığını söylemişlerdi
Feyzosumunannesi Yaso_ Fotoğraf yüklemek için https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz.
senanrkay Yaso_ Oğlumun da doğduğundan beri sağ gözü çepeklenip sulanıyor sarı sarı akıyor. Göz doktoruna götürdüğümde gözyaşı kanalının tıkanık olduğunu öğrendik. Bize 8. aya kadar masajla geçti geçti geçmedi ameliyat dedi. Maalesef geçmedi 10.ayında ameliyat olucak
Meri-Mel Yaso_ Göz yaşı kanalı tıkanıklığı mevcut bebekte bol masaj öneriyorum ayrıca çay su ile geçmez gibi damla kullanması gerekli doktor önerecektir geçmiş olsun
Feyzosumunannesi Yaso_ Oyy minişim geçmiş olsun,kaynamış su ile silebilirsiniz. Temizleme pamuğu ile silersiniz ama iki göze de aynı pamuğu degirmeyin,saat başı yada 2 3 saate bir silin.
feslegencihnm Yaso_ benim bebeğimin de 2ayı geçkin böyleydi sonra masaj falan yaptım duş aldırırken gözünü dalin ile ovaladım falan geçti doktor netira veriyor 6 saate 1 damla olarak ama onu da kullanmayınca aynı oluyordu
gizememre Yaso_ ana yüreği işte benim kızım da da olmuştu ben de çok üzülmüştüm 3-4 gün kaynamış soğumuş su ile sildim gözünü geçmişti çok şükür
sarpiskonunannesi 1 aylık bebeğim bizde de 3. haftasından sonra başladı çayla silsem de geçmedi. Sağlıkocağına gittiğimde Netira göz damlası yazdı 2. gün geçti
sarpiskonunannesi sarpiskonunannesi ayrıca burun kenarlarında hafif şişlik var farkettiyseniz sağ ve sola masaj yaparak kanalları açmanız gerekiyor. Aklınıza geldikçe yapın ne kadar sert yapsanızda canı acımıyor merak etmeyin. Göz kanallarını açmak gerekiyor bol bol parmak uçlarınızla dairesel ve yukardan aşağı sıvazlayarak masaj yapın 😇
mombaby06 Yaso_ çok geçmiş olsun . kızımın da oldu birkaç gün önce göz doktoruna götürdüm genta diye damla verdi ama önce günde 4-5 kez ılık suyla ve çayla sil dedi . Eğer inat eder geçmezse damlayı kullan dedi . Ben eskilerin yaptığı gibi önce anne sütü ile sildim pamukla . Sonra gün içinde bazen su bazen çay ile sildim 3. Gün bitti . Damlaya gerek kalmadı . Su ve çay da kaynardı pamuğu batırıp üzerinde soğuttum ılık olunca sildim
Yaso_ sarpiskonunannesi Dünden beri masaj yapıyorum o yüzden böyle çok akmış olabilir mi içi temizleniyor olabilir mi yani