Kızlar beneğim gece ve gündüz şükür güzel uyuyor ama akşam üzeri 6 oldu mu ki bazen 5 de de oluyor asla uyumuyor taki saat 23 olana kadar bağırarak ağlamıyot da ama sürekli memede uyumaya çalışıyor ama uyuyamıyor da gözleri açılıyor sürekli uylusuzluktan ağlıyor cadı saati de diyen var yaşayanlar ne zaman geçti çok yoruldum 22 aylık bir de oğlum var 2 aylık kızım neredeyse 20 günlükten beri böyle yardımcı olur musunuz