ocak94 adaşız o zaman adımı çok seviyorum Gökçe ismi çok güzel bence 🥰 evet öyle diyorlar ya emekleyerek nasılsa istediğim yere gidiyorum der yürüme ihtiyacı duymazlarmış oğlum çok hızlı emekliyor her yere tutunup kalkıyo sıralıyor ama yürümeye gelince iş yok istemiyor hiç yürümek herkes yaşına girecek hala yürümüyor mu diyor ama istemiyor çocuğum daha hazır değiller demek ki cesaretini toplasa yürürler elbet korkuyor daha benim oğlum da tutunmadan kendisi dikilmiyor bile daha 2 ay zaman var gibş sizin kızınız kaç aylık ☺️