Hangi ilçedesiniz ? 😊 Hangi hastane ve hangi doktora gidiyorsunuz, memnunmusunuz..? 🙆🏻♀️
Tosbigim antakya ☺
Akademi hastanesi ne
Ze-yos123 gittim bi kere çok kalabalıktı 😊
2prenss_annesieliff_ aa gerçekten mi bende yakınım ama altınözündeyiz :)
Tosbigim Bebek bölümümde pek sıra olmuyor Gökhan beye gidiyoruz ☺️
Ze-yos123 hımm.. teşekkür ederim bi bakalım bizde..😊