Kızlar merhaba. 2 aylık bebeğim yüz üstü yatınca sıçrıyor ve beş dk içinde sıçrayarak uyanıyor. Yüzüstü daha rahat ve deha derin uyuyor SAĞLIK açısından bi sorun olur mu vücudunda vs ? Riskli bi pozisyon biliyorum yüzüstü uyuduğunda hep yanında olup kontrol ediyorum ama sağlık açısından zararı var mı merak ediyorum