Ya insanlarla görüşmeden önce o kadar rahattım ki kafam o kadar rahattı ki kimsenin bir fikir verme hakkı olmuyordu, şimdi birini azarlıyorum diğeri başlıyor. KızIm 6 aya 17 günlük zamanında doğdu doğduğu günden beri hiç emmedi beni ben de sağım ile besliyorum bir tek anne sütü artı ek gıda alıyor. Biberon da sütü görüyorlar ya artık emzirmenin faydalarını anlatıp duruyorlar yok işte biberondaki süt yaramaz bütün vitamini gidiyor taze taze vermek varken sağımla kolayı kaçıyorsun diyorlar. Allah aşkına emzirmek daha kolay her gün yarım saat ver biberon temizle gece gündüz bunu yap dışarı çıkarken zaten kısıtlı süre olsun zor yani artık süt verdiğimi söylemiyorum sütüm yok mama veriyorum diyorum ki emzirmenin faydalarını dinlemiyim diye herkes mama veriyor sanıyor beni en azından sesleri kesildi sütün faydalarını anlatıp duruyorlar. Benim kızımı iki hafta önce kontrole götürdük gelişimi gayet güzel her ay kontrole gidiyoruz bu ay on gün daha geç gideceğiz çünkü şehir dışına çıkacağız diye memlekete gideceğiz. Neyse kızım şu an oturamıyor ve emeklemıyor, bunu gören herkes işte bu zamanda oturması lazım işte belinde bir sıkıntı var işte yürüyemeyecek mi emeklemiyor vs vs artık kafam takılıyor daha 6 ayına geceli 17 gün oluyor. Her şeyi geçtim her bebeğin gelişimi farklıdır kime erken yürür çıkarır kimi geç yürür erken diş çıkarır benim kızım 5:30 aylıkken iki tane diş çıkardı beş aya doğru tamamen döndü hayır yani kafam takılıyor artık insanlar doktor tavsiyesi veriyor, ilk üç ay kızımı hiç kimseyle görüştürmedim hastalanması diye o zaman linç yiyordum herkesten küstüler şimdi herkesle görüşüyorum diye yine linç yiyorum çok sosyalmişim çocuğumun sağlığını riske atıyormuşum. Ya kızım 7 ayına girecek bu çocuk düşe kalka hastalanarak büyüyecek ben bu çocuğu eve kapatırsam bu çocuk sürekli hasta olur zaten bugün eşimin akrabalarıyla pikniğe gittik kahvaltımızı yaptık 1 saat durduk çıktık artık ben daraldım bütün herkesten doktor tavsiyesi aldım en sonunda sinirlendim siz kendi çocuğunuza baksanıza sizene benim çocuğumdan dedim çıktım geldim eve . Sizin bebekleriniz ne zaman yürüdü ne zaman emekledi ben sessiz sakin bir insan değilim direk saygısızca karşılık verebiliyorum ama insanlar arsız olduğu için küfür de etsen anlamıyorlar. Peki oturması ve emeklemesi için zaman var mı yani şu an illaki oturması şart mı düşüyor otururken yüzüstü durmayı da sevmiyor zaten ama mesela Pusetine falan koyuyoruz bebek arabasını kızım yarım oturur pozisyona kendisi kalkıyor ve destek aldığı için rahatlıkla oturabiliyor ana kucağında da kendisi kalkıyor oturur pozisyonu ama yere koyduğum zaman oturamıyor