perla_ kışın kasvet, evden çıkamayış, alınan kilolar, ne pişireceğim derdi, doğalgaz elektrik bir yandan. Giyinme barınma diğer yandan no no noo
Ama yaz ve ilkbahar öyle mi.? Hafif bir şeyler atıştır geç, istediğin zaman dışarıya çık gez, incecik giyim tiril tiril, güneş enerjisi varsa doğalgaz parası sıfır neredeyse. Evde çok durmayınca elektrik parası da düşüyor. Her türlü kıştan iyi🫠