Merhaba kızlar 25 günlük bebeğim var 20 gün boyunca meme reddi yaşadık hep sağım yaparak verdim aynı zamanda mamayla beraber gidiyorduk son üç gündür göğsümü silikon ile kabul ettirebiliyor daha önce de az çok günde 1.02 günde bir şeklinde emiyordu zaten doktorumuz artık mamayı azaltıp anne sütüne geçelim dedi aşırı derecede kilo alma olmuş Ama ben şu anda emzirdiğimde doyup doymadıgını anlamıyorum sürekli ağlıyor sürekli meme istiyor aksam 8den sabah 10 a kadar mememdeydi benden ayrı durmuyor sürekli ağlıyor bu seferde emmek isteyince acaba doymadı o yuzden mi sürekli emmek istiyor diyip tekrar mama veriyorum bu seferde acaba cok mu besledim diyorum orta yolu bulamadımbi türlü yardımcı olurmusunuz nasıl bi yol izlemem lazım sadece anne sütü vereyim mamayı direkt keseyim diyorum ağlayınca doymamış gibi geliyor içim rahat etmiyor ama mama verince yine emmek istiyor mememden ayrılmıyor okadar bilmiyorum ki bu emzirme isini emince goguslerm bosalıyor aralıksız emdiği icinde 2 saat sonraki beslenmesinde ac kaldı gibi hissediyorum cunku surekli emmekten gögsum bombos sünger gibi ne yapıcam bilmiyorum yada emip yatıyor zar zor uyutuyorun on dk sonra tekrar kalkıyor yine emziriyorum nasıl yapabilirim ayarlayamadim bi yutma sesi duyuyorum sütüm mü az acaba yardımcı olurmusunuz lütfen ilk cocuk ağlicam artık cok uzuluyorum