Bernaa1 en az 1 ay vakit geçirin birlikte. Hemen alışması zor. Bizler bile yeni bir ortama girdiğimizde arkadaşlıkları kolay kuramıyoruz.size bağlı birinin tek iletişimi siz olan bebeğin yabancılaması çok normal. 1 hafta bana çok erken geliyor. İlk 1 haftadan sonra 1 saat evden ayrılın yada bebeğinizin sizi görmüyeceği bir odaya geçin. Diğer gün saati artırarak devam edin. Ağlaması gayet normal istikrarla devam etmek en zoru. 1 aya düzen anca oluşur. Önemli nokta inşallah bakıcınız içinize sinen, evladınıza merhameti olan birinin denk gelmesi🙏 Sağlıcakla büyüsün 🙏