annesii1 Arkadaşlar saçımı keseli aylar oldu ama o kadar yavaş uzuyor ki dökülmem fazla değil normal ama hızlı uzasın istiyorum bunun için ne yapabilirim ne önerirsiniz bir serum vs. Biberiye suyu dışındaki önerilere açığım
Yazmelegi_ annesii1 elidor yeşil olan (sağlıklı uzayan saclar)şampuan benim ki onunla çok güzel uzuyor
benanne13 annesii1 dax supergro ile maske haftada 1 en fazla 2 kez dermaroller da kullanıp restorex şampuan 🙂↔️
annesii1 Yazmelegi_ ben revox collagen kullanıyorum ondan aşırı memnunum şampuanımı değiştirmek istemem
annesii1 gizememre evet baktırdım ama d vitaminim baya düşük çıktı onunla baglantısı olabilir mi doktora o an sormak da aklıma gelmedi. Doktor d vitamini b vitaminş ve demir ilacı yazdı