esrarengiz1i sedanur43 e heralde canım biricik bebeğini tüp bebekle ne zorluklarla dünyaya getirmişsin bari kaliteli fotoğrafları ve videoları olsun . Ajdayı çocuğun yaş gününde aldırırsın