30-01-m huma216_ akülü araba oğlumun ama kız da kullanabilir. Dışarıda hiç kullanmadık hep evin içindeydı. Eski evim büyük olduğundan kullanıyordu ama taşındığımız için bu evim baya küçük kullanamıyor o yüzden satıyorum .
huma216_ 30-01-m foruma gir canım resim yükle yazar ordan mutlu resimdenden yukleyecksiniz link alıp kopyalayıp merkezdemisiniz