Ccansuu hsyn akşamdan suya koyuyorum kayısı ile beraber sabah iyice şişmiş oluyor soyuyorum kabuğunu irmikle birlikte pişirip veriyorum
[silindi] hsyn genelde hurma özü kullanıyorum onun dışında meyve pürelerine vs akşamdan suda bekletip kabuğunu soyup ezerek ekliyorum