cebruc Merhaba sevgili anneler. 3 aylık bebeğime cuma gûnü rota aşısı yaptırdım. Kızımda iştahsızlık var mama yemiyor emmekte istemiyor. Aç kalacak bir sey olacak diye cok korkuyorum. Bu durumu yasayan var mı