Kızlar selam kızım şuanda 85 günlük 5 gün sonra 3 aylık oluyoruz. Birkaç gündür gündüz neredeyse hiç uyumuyor diyebilirım toplasan 1 saat anca. Aşırı uykusu var gözleri gidiyor ama asla uyuyamıyor direniyor. Emmek istiyor memeye gelince ağlıyor biberon veriyorum zaten sütümü sağıp bazen alıyor bazen almıyor. Emziği tekrar denemek istiyorum sizce uykuya geçişlerde faydası olur mu emzik kullanan anneler yazabilir mi kolaylık olursa bana almaya gideceğim Avent düşünüyorum