asli08 ben 7. Ayından beri şu şekil pişiriyorum, önce marine ediyorum. Kekik azıcık karabiber ve zeytinyagında çevirip 1-2 saat bekletiyorum sonra tencereye tereyag koyup eriyince pirzolaları koyuyorum arkalı önlü bi çeviriyorum sonra ğzerine sıcak su koyup pişiriyorum aynı işlem düdüklüdede olur yaklaşık 35-40dk da pişirmiştim düdüklüde ama bence daha az süredede pişer