mutlukoala biz kendi teknemizde kalıyoruz 1 hafta falan göcekte, bu sene ilk kez bebekli oldu çok kolay değil ama dediğiniz gibi günübirlik tekne turuysa önceden gidin, gölge yeri seçin ya da tur firmasıyla görüşüp yerinizi ayarlayın kesin cunku hava çok sıcak ve tekne hareket halinde vs. Estiğinden dolayı anlamıyorsunuz ama bebiş sıcaklar ve yanabilir, kesin güneş kremi kullanın, onun dışında denize merdivenle inilen tekneyse sizin icin bebekle zor olabilir. Teknenin kenarlarına dikkat edin cunku cok geniş aralıkları var, Allah korusun. Yemekler güzel olmayabilir, ek gıdanız varsa alın.