ttf belirli bi aydan sonra persentil tablosuna göre bakılıyor 4 aydan sonra en az 400 gr almasına Drlar çok iyi diyor ilk 3 ay 1 1,5 almasına bakılıyor ama sonra 400 de alsa iyi deniyor ve bu çocuğun çok hareketli olmasına da bağlı hareketli bir bebek 300 alırsa bile tamam diyorlar boy artışı oluyor sa tamam yani Dr dan Dr a değişiyor birde zaten ek gıda tadım şeklinde olmalı ilk bir yaş sonrası doyum şeklinde olmalı diyor ana besin mama olmalı 3-4 tatlı kaşığı normal çocuklar her hazırladığımızı yiyecek olsa …