Merhaba arkadaşlar oğlum 21 aylık. Üç gündür hafif ateş vardı. Bugün sabah ağlayarak uyandı baya ateş vardı 38. Falan geçiyordu duşa soktum ağrı kesici verdim buradaki aciller pek ilgi yok ağrı kesici veryoalr. Burnuda akıyor. Dedesi nenesi bir haftadır bizdeydi sürekli dışarda gezdirdiler dünde öğlen götürdüler muhtemelen sıcak geçti ne yapa bilirim yarın doktora götüreceğim ama ağrı kesici veriyorum geri. Etkisi bitince. Yine yükseliyor