simseklivekalpli 2 gün önce öğrendim ritim bozukluğu olduğunu , şöyle ki doğuştan Kalp hastasıyım kalbimde delik var pompalanan kanın bi miktarı akciğerime sıçrıyomuş bu aralar nefesim çok daralıyodu nabzım durduk yere 105 e falan fırlıyodu . Efor testi istediler yaptım bu ayın 18 inde de ritim holter cihazı takılacak , ritim bozukluğunda var dedi doktor ama bi ameliyat ilaç gibi bişey kullanmama şu an gerek olmadığını söyledi .