arenvezeyno Benimki de 11 aylık bazen ısırıyor ,10 aylıkken başladı 🥹Hatta öyle ısırmış ki bir kere kanadı,altta ve üstte 2 şer tane dişi var.Ben böyle bir acı görmedim 😅Bir de ısırıp gülüp kahkaha atar benimki😅Hayır yapma diye uyarıyorum azalma oldu davranışında ama hala ara ara ısırıyor.Emziirirken hala ısırık gelecek diye tedirginim.