adaaaasu Kızlar selam. Doğumdan 2 ay sonra regl oldum. Ama inanılmaz bir kanama mevcut. Doğum sonrası bu kadar kanamam olmadı. Depend bile işe yaramıyor. Bu normal midir? Ayakta duramıyorum
aysebb adaaaasu İlk seferler yoğun veya aksine çok az olabiliyor bu normal bir durum. Sizinki kadar yoğun yaşayan oldu mu bilmiyorum ama
girlmama adaaaasu 10 gunu gectiyse doktorunuzu arayin ve kontrole gidin benim 20 gun surmustu ilk reglim kan testleri ultrasonla falan bakilmisti 10 dakikada bir ped degistiriyordum ama sonrasinda tampona donus yapabildim bir sorun yokmus bende
zeynebinannesii28 adaaaasu doğumdan 9 ay sonra diyetisyene gittim 5 kilo verdim kasıklarımda çok fena bir ağrı oldu 2 gün boyunca sonra kanamam da fazla şekilde geldi 3 gün boyunca bence öyle olması normal, herkeste aynı olmuyor ☺️
CilekliKedy adaaaasu aynı durumu yaşamıştım hatta ikincide de baya bi gecikmişti reglim bende çok araştırmıştım bunlar olabiliyormuş normalmiş